ថ្ងៃអាទិត្យ ទី០៣ ខែកក្កដា ឆ្នាំ២០៥០
គេហទំព័រ នាគមាសទំនាក់ទំនងលេខ:0977007424/017621982/0967316127
ព័ត៌មានថ្មីបំផុត
អ្នកសារព័ត៌មាន ចំនួន១៥អង្គភាព មន្ត្រី អនុវត្តច្បាប់ និងអង្គភាពពាក់ព័ន្ធក្នុងខេត្តរតនគិរី​ ពិភាក្សាគ្នាដើម្បី យល់ដឹងឱ្យកាន់តែច្បាស់ពីសិទ្ធិ និងច្បាប់ស្តីពី របបសារព័ត៌មាន **|** អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង ជួបប្រជុំពិភាក្សាការងារជាមួយ អភិបាលខេត្តស្រះកែវ ប្រទេសថៃ **|** មេឈ្មួញក្រាក់ៗ៣នាក់ធ្វើអាជីវកម្មរ៉ែមាសនៅតំបន់ភ្នំលុងស្រុករវៀងតាមអំពើចិត្ត **|** ល្បែងស៊ីសងខុសច្បាប់ ជល់មាន់ តាមទូរទស្សន៍អនឡាញ នៅផ្លូវចុងកៅស៊ូ បង្កប់ក្នុងតារាងបាល់ទះ លោក វ៉ាន់ កំពុងបើកលេងយ៉ាងរលូន សមត្ថកិច្ចមូលដ្ឋាននាំគ្នាសម្ងំសៀម មិនបង្ក្រាប ! **|** តើលោក សៀក និងលោក ស៊្រុន ពៅ គាត់ជាអ្នកណា.? ជ្រកក្រោមស្លាកឈ្មោះសមាគមន៍ ចិញ្ចឹមសត្វជ្រូកក្នុងស្រុក ជារបាំងមុខ ដើម្បីប្រយោជន៍សួនតួ និងបក្សពួករបស់ខ្លួនចង់កំណត់តម្លៃសាច់សត្វជ្រូករស់ខ្ពស់លើទីផ្សារ.? **|** អ្នកសារព័ត៌មានច្រឡំរូប និងតំណែង រវាងលោកឧកញ៉ា លឹម ហេង អនុប្រធានសភាពាណិជ្ជកម្មកម្ពុជា និងលោកឧកញ៉ា លឹម ហេង ថៅកែកាស៊ីណូ សូមធ្វើការកែតម្រូវឡើងវិញ! **|** លោកវរសេនីយ៍ឯកធិន ស៊ិនដេតស្នងការរង ខេត្តខេត្តបន្ទាយមានជ័យដឹកនាំកម្លាំងការិយាល័យជំនាញបង្រ្កាបករណីគ្រឿងញៀននៅក្រុងប៉ោយប៉ែត! **|** កម្លាំងសមត្ថកិច្ចជំនាញផែនព្រហ្មទណ្ឌនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែតបង្ក្រាបបានក្រុមចោរឆក់រួមនិងបក្ខពួកទាំង០៩នាក់! **|** ល្បែងសុីសងអនាធិតេយ្យកាសុីណូអត់ច្បាប់ច្រកដូង7ដេីម។ **|** លោកវរសេនីយ៍ត្រី សែម សាមឿននាយប៉ុស្តិ៍នគរបាលការពារព្រំដែនគោកប៉ុស្តិ៍ក្បាលស្ពាន នៃវរសេនាតូចលេខ៨៩១ ដឹកនាំកម្លាំងចំនួន០៦នាក់ ចុះធ្វើការដើរល្បាតត្រួតពិនិត្យតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែនកម្ពុជា ថៃ!!! **|** លោកវរសេនីយ៍ត្រី សែម សាមឿននាយប៉ុស្តិ៍នគរបាលការពារព្រំដែនគោកប៉ុស្តិ៍ក្បាលស្ពាន នៃវរសេនាតូចលេខ៨៩១ ដឹកនាំកម្លាំងចំនួន០៦នាក់ ចុះធ្វើការដើរល្បាតត្រួតពិនិត្យតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែនកម្ពុជា ថៃ!!! **|** ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អញ្ជើញជាអធិបតីក្នុងពិធីប្រគល់សេចក្តីសម្រេចស្តីពីការទទួលស្គាល់សិទ្ធិក្នុងការគ្រប់គ្រងកាន់កាប់ដីជូនប្រជាពលរដ្ឋសរុបចំនួន៩០០គ្រួសារនៅក្នុងភូមិចាន់គីរីនិងភូមិទួលប្រាសាទ សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត! **|** លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត ស្នងការរង ទទួលផែនការងារនគរបាលប្រឆាំងគ្រឿងញៀន ដឹកនាំកម្លាំងចុះធ្វើការបង្រ្កាបនិងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រួមនិងវត្ថុតាងថ្នាំញៀនមួយចំនួននៅស្រុកមង្គលបូរី! **|** យុទ្ធនាការឃោសនាបោះឆ្នោត ថ្ងៃទី២ របស់ គណបក្សប្រជាជនកម្ពុជាបង្ហាញឲ្យឃើញពីកម្លាំងសាមគ្គី ឧត្តមភាពនិងកិត្យានុ ភាពរបស់សមាជិក-សមាជិកា **|** ឯកឧត្តម ប៉ាន់ខែម ប៊ុនថន អញ្ជើញសំណេះសំណាលជាមួយក្រុមគ្រួសារគណបក្សប្រជាជនកម្ពុជា ៥ពាន់គ្រួសារ ក្នុងឃុំទួលពង្រ ស្រុកម៉ាឡៃ ! **|**

ព័ត៌មានជាតិ

Sat,25 June 2022 (Time 10:55 AM)
ដោយ ៖

អ្នកសារព័ត៌មាន ចំនួន១៥អង្គភាព មន្ត្រី អនុវត្តច្បាប់ និងអង្គភាពពាក់ព័ន្ធក្នុងខេត្តរតនគិរី​ ពិភាក្សាគ្នាដើម្បី យល់ដឹងឱ្យកាន់តែច្បាស់ពីសិទ្ធិ និងច្បាប់ស្តីពី របបសារព័ត៌មាន
(ខេត្តរតនគិរី):អង្គការជំនួយផ្នែកច្បាប់នៃកម្ពុជា​( LAC )​ក្រោមកិច្ចសហការជាមួយរដ្ឋបាលសាលាខេត្ត និងមន្ទីរព័ត៌មានខេត្តរតនគិរី​ បានរៀបចំកិច្ចប្រជុំពិភាក្សាមួយ រវាងអ្នកសារព័ត៌មានជាមួយអង្គភាព ពាក់ព័ន្ធស្វែងយ អានបន្ត

Fri,24 June 2022 (Time 08:02 AM)
ដោយ ៖

អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ បាត់ដំបង ជួបប្រជុំពិភាក្សាការងារជាមួយ អភិបាលខេត្តស្រះកែវ ប្រទេសថៃ
អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ និងខេត្តបាត់ដំបង បានជួបប្រជុំពិភាក្សាជាមួយ អភិបាលខេត្តស្រះកែវ ប្រទេសថៃ នៅថ្ងៃទី២៣ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២២នេះ នៅទីស្នាក់ការអន្តរជាតិក្លងលឹក ស្រុកអារ័ញ្ញ ខេត្តស្រះកែវ ដើម្បីពង្រឹងកិច្ អានបន្ត

Thu,23 June 2022 (Time 08:07 AM)
ដោយ ៖

មេឈ្មួញក្រាក់ៗ៣នាក់ធ្វើអាជីវកម្មរ៉ែមាសនៅតំបន់ភ្នំលុងស្រុករវៀងតាមអំពើចិត្ត
(ខេត្តព្រះវិហារ):ប្រភពបានឲ្យដឹងថាមេឈ្មួញក្រាក់ៗទាំង3នាក់នោះមានឈ្មោះ ឆយ,ឈ្មោះ ធា និងឈ្មោះ វុធ ហើយពួកគេកំពុងជីកកកាយធ្វើអាជីវកម្មរ៉ែមាសខុសច្បាប់ក្នុងចម្ការដំឡូងតំបន់ភ្នំលុង ភូមិរំដេង ឃុំរមទម តាមអំពើចិត្ត អានបន្ត

Wed,22 June 2022 (Time 11:35 AM)
ដោយ ៖

ល្បែងស៊ីសងខុសច្បាប់ ជល់មាន់ តាមទូរទស្សន៍អនឡាញ នៅផ្លូវចុងកៅស៊ូ បង្កប់ក្នុងតារាងបាល់ទះ លោក វ៉ាន់ កំពុងបើកលេងយ៉ាងរលូន សមត្ថកិច្ចមូលដ្ឋាននាំគ្នាសម្ងំសៀម មិនបង្ក្រាប !
ខេត្តសៀមរាប ៖ តើលោកឧត្តមសេនីយ៍ត្រី តេង ច័ន្ទណាត ស្នងការនគបាលខេត្តសៀមរាប នៅតែបណ្ដែតបណ្ដោយ អោយកើតមានបនល្បែងស៊ីសងខុសច្បាប់គ្រប់ប្រភេទ តាមប្រព័ន្ធទូរទស្សន៍អនឡាញ រីកពាសពេញក្រុងខេត្ត ដែលលោកគ្រប់គ្រោងបន្តទៀត អានបន្ត

Fri,10 June 2022 (Time 02:00 PM)
ដោយ ៖

តើលោក សៀក និងលោក ស៊្រុន ពៅ គាត់ជាអ្នកណា.? ជ្រកក្រោមស្លាកឈ្មោះសមាគមន៍ ចិញ្ចឹមសត្វជ្រូកក្នុងស្រុក ជារបាំងមុខ ដើម្បីប្រយោជន៍សួនតួ និងបក្សពួករបស់ខ្លួនចង់កំណត់តម្លៃសាច់សត្វជ្រូករស់ខ្ពស់លើទីផ្សារ.?
(រាជធានីភ្នំពេញ)% តាមប្រភពព័ត៌មានខ្សឹបឲ្យដឹងថា មានកូនរបស់លោកធំម្នាក់នៅពីក្រោយខ្នង កំពុងតែបង្កព្យុះភ្លៀង ពេញផ្ទៃប្រទេស ក្នុងគោលបំណងមិនឲ្យមានការផ្គត់ផ្គង់មានការនាំចូលសត្វជ្រូកពីក្រៅស្រុក ដើម្បីកំណត់តម្ល អានបន្ត

Fri,10 June 2022 (Time 01:41 PM)
ដោយ ៖

អ្នកសារព័ត៌មានច្រឡំរូប និងតំណែង រវាងលោកឧកញ៉ា លឹម ហេង អនុប្រធានសភាពាណិជ្ជកម្មកម្ពុជា និងលោកឧកញ៉ា លឹម ហេង ថៅកែកាស៊ីណូ សូមធ្វើការកែតម្រូវឡើងវិញ!
ភ្នំពេញ៖ លោកឧកញ៉ា លឹម ហេង អនុប្រធានសភាពាណិជ្ជកម្ម នៅថ្ងៃទី១០ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២២នេះ បានសុំឲ្យអ្នកសារព័ត៌មានកែតម្រូវរូបភាព និងតំណែង ដែលត្រូវបានផ្សាយដោយភាន់ច្រឡំជាមួយលោកឧកញ៉ាថៅកែកាស៊ីណូ នៅតាមព្រំដែនកម្ពុ អានបន្ត

Thu,09 June 2022 (Time 11:43 AM)
ដោយ ៖

លោកវរសេនីយ៍ឯកធិន ស៊ិនដេតស្នងការរង ខេត្តខេត្តបន្ទាយមានជ័យដឹកនាំកម្លាំងការិយាល័យជំនាញបង្រ្កាបករណីគ្រឿងញៀននៅក្រុងប៉ោយប៉ែត!
(ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ):នៅថ្ងៃពុធ​ ៩កេីត ខែជេស្ឋ​ ឆ្នាំខាល​ ចត្វាស័ក ពុទ្ធសករាជ ២៥៦៦ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី០៨​ ខែមិថុនា​ ឆ្នាំ២០២២ វេលាម៉ោង២១និង 00នាទី ដោយមានការសហកា​ ពីកម្លាំងស៊េីបការខាងក្រៅកម្លាំងការិយាល័យជំនាញ អានបន្ត

Thu,09 June 2022 (Time 10:37 AM)
ដោយ ៖

កម្លាំងសមត្ថកិច្ចជំនាញផែនព្រហ្មទណ្ឌនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែតបង្ក្រាបបានក្រុមចោរឆក់រួមនិងបក្ខពួកទាំង០៩នាក់!
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖ដោយមានការយកចិត្តទុកដាក់ពីលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះស្នងការនគរបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យនិងដឹកនាំកម្លាំងបញ្ជាផ្ទាល់ពីលោកវរសេនីយ៍ឯក សៅ សារឿនអធិការនគរបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត លោកវរសេនីយ៍ទោ ព្រំ ពិសិដ្ឋ អានបន្ត

Mon,06 June 2022 (Time 07:51 AM)
ដោយ ៖

ល្បែងសុីសងអនាធិតេយ្យកាសុីណូអត់ច្បាប់ច្រកដូង7ដេីម។
(ខេត្តត្បូងឃ្មុំ) :ទីតាំងល្បែងសុីសងជល់មាន់និងអាប៉ោងដុះស្លែមួយកន្លែងស្ថិតនៅច្រកដូង7ដេីមភូមិដារផ្សារឃុំដារស្រុកមេមត់ខេត្តត្បូងឃ្មុំ ។ដែលមានមេល្បែងឈ្មោះស្រ៊ុន ម៉េងលឹមកំពង់បេីកលេងរៀងរាល់ថ្ងៃបានដោយរលូនគ្មា អានបន្ត

Sun,29 May 2022 (Time 12:46 PM)
ដោយ ៖

លោកវរសេនីយ៍ត្រី សែម សាមឿននាយប៉ុស្តិ៍នគរបាលការពារព្រំដែនគោកប៉ុស្តិ៍ក្បាលស្ពាន នៃវរសេនាតូចលេខ៨៩១ ដឹកនាំកម្លាំងចំនួន០៦នាក់ ចុះធ្វើការដើរល្បាតត្រួតពិនិត្យតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែនកម្ពុជា ថៃ!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖នៅព្រឹកថ្ងៃអាទិត្យ១៤រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំខាល ចត្វាស័ក ព.ស២៥៦៦ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៩ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២ នៅវេលាម៉ោង៨ និង១៥នាទីព្រឹក ដោយមានការចង្អុលបង្ហាញពីលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបា អានបន្ត

Sun,29 May 2022 (Time 12:46 PM)
ដោយ ៖

លោកវរសេនីយ៍ត្រី សែម សាមឿននាយប៉ុស្តិ៍នគរបាលការពារព្រំដែនគោកប៉ុស្តិ៍ក្បាលស្ពាន នៃវរសេនាតូចលេខ៨៩១ ដឹកនាំកម្លាំងចំនួន០៦នាក់ ចុះធ្វើការដើរល្បាតត្រួតពិនិត្យតាមខ្សែបន្ទាត់ព្រំដែនកម្ពុជា ថៃ!!!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖នៅព្រឹកថ្ងៃអាទិត្យ១៤រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំខាល ចត្វាស័ក ព.ស២៥៦៦ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី២៩ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២ នៅវេលាម៉ោង៨ និង១៥នាទីព្រឹក ដោយមានការចង្អុលបង្ហាញពីលោកឧត្តមសេនីយ៍ទោ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបា អានបន្ត

Fri,27 May 2022 (Time 11:09 AM)
ដោយ ៖

ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អញ្ជើញជាអធិបតីក្នុងពិធីប្រគល់សេចក្តីសម្រេចស្តីពីការទទួលស្គាល់សិទ្ធិក្នុងការគ្រប់គ្រងកាន់កាប់ដីជូនប្រជាពលរដ្ឋសរុបចំនួន៩០០គ្រួសារនៅក្នុងភូមិចាន់គីរីនិងភូមិទួលប្រាសាទ សង្កាត់ប៉ោយប៉ែត!
ក្រុងប៉ោយប៉ែត៖នៅព្រឹកថ្ងៃសុក្រ១២រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំខាល ចត្វាសក័ ព.ស២៥៦៦ត្រូវនិងថ្ងៃទី ២៧ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២ នេះ ឯកឧត្តម អ៊ុំ រាត្រី អភិបាលនៃគណៈអភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យបានអញ្ជើញជាអធិបតីក្នុងពិធី ប្រគល់សេចក អានបន្ត

Mon,23 May 2022 (Time 11:32 AM)
ដោយ ៖

លោកវរសេនីយ៍ឯក ធិន ស៊ិនដេត ស្នងការរង ទទួលផែនការងារនគរបាលប្រឆាំងគ្រឿងញៀន ដឹកនាំកម្លាំងចុះធ្វើការបង្រ្កាបនិងឃាត់ខ្លួនជនសង្ស័យម្នាក់រួមនិងវត្ថុតាងថ្នាំញៀនមួយចំនួននៅស្រុកមង្គលបូរី!
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖នគរបាលការិយាល័យ ប្រឆាំងគ្រឿងញៀន នៅថ្ងៃទី២១ ខែ ឧសភា ឆ្នាំ២០២២ កន្លងទៅថ្មីៗនេះ បានបញ្ជូនខ្លួនជនសង្ស័យ០១នាក់ ជួញដូរនិងប្រើប្រាស់គ្រឿងញៀន ទៅសាលាដំបូងខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ដើម្បីចាត់ការតាមនិត អានបន្ត

Sun,22 May 2022 (Time 05:48 PM)
ដោយ ៖

យុទ្ធនាការឃោសនាបោះឆ្នោត ថ្ងៃទី២ របស់ គណបក្សប្រជាជនកម្ពុជាបង្ហាញឲ្យឃើញពីកម្លាំងសាមគ្គី ឧត្តមភាពនិងកិត្យានុ ភាពរបស់សមាជិក-សមាជិកា
ខេត្តបាត់ដំបង,ស្រុកសំពៅលូន សមាជិកសមាជិកាគណ:បក្សប្រជាជនកម្ពុជា បើកយុទ្ធនាការនាឃោសនាបោះឆ្នោត បង្ហាញឲ្យឃើញពីកម្លាំងសាមគ្គីឧត្តមភាព និងកិត្យានុភាពរបស់សមាជិក- សមាជិកា របស់គណបក្សប្រជាជនកម្ពុជាដែលបានចូលរួម អានបន្ត

Fri,20 May 2022 (Time 01:07 PM)
ដោយ ៖

ឯកឧត្តម ប៉ាន់ខែម ប៊ុនថន អញ្ជើញសំណេះសំណាលជាមួយក្រុមគ្រួសារគណបក្សប្រជាជនកម្ពុជា ៥ពាន់គ្រួសារ ក្នុងឃុំទួលពង្រ ស្រុកម៉ាឡៃ !
ខេត្តបន្ទាយមានជ័យ៖នៅព្រឹកថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៤រោច ខែពិសាខ ឆ្នាំខាល ចត្វាស័ក ព.ស.២៥៦៦ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៩ ខែឧសភា ឆ្នាំ២០២២នេះ ឯកឧត្តម ប៉ាន់ខែម ប៊ុនថន សមាជិកគណៈកម្មាធិការកណ្តាល គណបក្សប្រជាជនកម្ពុជា បានអញ្ជើញសំណ អានបន្ត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោក ខេម រៈសេរីមន្ត និងក្រុមហ៊ុន ប៉ាងណាគ្រី រៀលអ៉ីស្ទេត ឯ.ក ចាប់ដៃជាមួយ ពុះដីឡូលក់លើផ្ទៃដីជាង២០០ហិកតា នៅតំបន់ជាយដែន ស្រុកម៉ាឡៃ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ដីព្រៃរបស់រដ្ឋជិត១០០ហិចតា ក្នុងតំបន់ប្រើប្រាស់ច្រើនយ៉ាងដងពែង កំពុងរងការបំផ្លាញយ៉ាងអាណាធិបតេយ្យ ពីសំណាក់ឈ្មួញខិលខូច

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ជាមួយកម្លាំងចម្រុះ បានឃាត់ខ្លួនជនជាតិថៃចំនួន០៧នាក់ ក្នុងនោះប្រុស០១នាក់លួចឆ្លងដែនពីប្រទេសថៃចូលមកប្រទេសកម្ពុជាដោយខុសច្បាប់!!!

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

រដ្ឋបាលខេត្តកោះកុងបន្តទទួល ការឧបត្ថម្ភពីសប្បុរសជននានាជាបន្តបន្ទាប់

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

មេខ្សល់ចំនួន២នាក់ក្រោយពីសមត្ថកិច្ចចាប់ខ្លួនបាននិងបញ្ជូនទៅសាលាដំបូងខេត្តបន្ទាយមានជ័យដើម្បីចាត់ការតាមនិតិវិធីច្បាប់

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

ពលករ​ខ្មែរ​១គ្រួសារដឹងថា​ឆ្លង​កូ​វីដ​-១៩ ក៏​ដាច់ចិត្តដើរកាត់ព្រៃទាំងប្រថុយ ប្រថាប់ត្រឡប់មក​ស្រុក​វិញ​ត្រូវនគរបាលការពារព្រំដែនឃាត់ខ្លួន

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

លោកឧត្ដមសេនីយ៍​ទោ​ សិទ្ធិ ឡោះ ស្នងការនគរបាលខេត្ត​បន្ទាយមានជ័យ បានដឹកនាំកិច្ចប្រជុំបូកសរុបលទ្ធផលការងារប្រចាំខែកក្កដា និងលើកទិសដៅអនុវត្តបន្ត តាមរយៈប្រព័ន្ធអនឡាញ ( Zoom meeting)

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អង្ករចំនួន១០តោន និងសម្ភារៈមួយចំនួនទៀត ត្រូវបាន ប្រគល់ជូន លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អំណោយ ជាគ្រឿងបរិភោគ និងថវិកា របស់ ឯកឧត្តម នាយឧត្តម សេនីយ៍ កែ គឹមយ៉ាន ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី ប្រធានក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះជួយខេត្តបន្ទាយមានជ័យ ត្រូវបាន លោក គាត ហ៊ុល អភិបាលក្រុងប៉ោយប៉ែត នាំយកទៅប្រគល់ ជូនដល់ ពលរដ្ឋ១គ្រួសារ ជាជនពិកា ដែលមានជីវភាព ខ្វះខាតខ្លាំង !!! ក្រុងប៉ោយប៉ែត : ក្រោមការយកចិត្ត ទុកដាក់ ណែនាំ ពី ឯកឧត្តម នាយឧត្តម សេនីយ៍ កែ គឹមយ៉ាន ឧបនាយករដ្ឋមន្ត្រី ប្រធានអាជ្ញាធរជាតិ ប្រយុទ្ធប្រឆាំងគ្រឿងញៀន និងជាប្រធានក្រុមការងាររាជរដ្ឋាភិបាលចុះជួយខេត្តបន្ទាយមានជ័យ

ព័ត៌មានគួរចាប់អារម្មណ៍

អភិបាលខេត្តបន្ទាយមានជ័យ អញ្ជើញពិនិត្យមើលការចាក់វ៉ាក់សាំងជូនប្រជាពលរដ្ឋស្រុកភ្នំស្រុក

វីដែអូ